Klantenservice

Alle vragen en antwoorden op een rijtje

Retourneren & ruilen

Omdat we werken met zeer kwetsbare producten, en omdat we werken met een zeer specifieke doelgroep in sociale instellingen, vragen we je begrip dat de producten soms kapot kunnen gaan tijdens verzending of een productiefout hebben.

Als het nog steeds veilig is om de kaars te branden, doe dat dan alsjeblieft. Let hierbij op de voorschriften. Het mooie van onze producten is dat ook als de diplaag wat los heeft gelaten, het nog steeds goed kan branden. Als je een nieuwe wilt, neem dan contact met ons op via e-mail.

Let op: wij ruilen alleen, binnen de eerste 5 dagen na levering.

Dan kan je deze als volgt kosteloos aan ons retourneren:

  1. Doe het product in de verpakking van de nieuwe die je van ons hebt ontvangen en sluit de verpakking.
  2. Streep je adres door en schrijf “retour afzender” op het etiket. Ons adres staat al op het etiket.
  3. Stuur de Dippys a.u.b. terug naar ons via een brievenbus in je buurt (stuur ze niet via het postkantoor), op deze manier is de retourzending en recycling volledig gratis.
jQuery(function($){ $(document).on('click','#popUpLinks a', function(event){ elementorProFrontend.modules.popup.closePopup( {}, event); }); });