Klantenservice
Alle vragen en antwoorden op een rijtje
Account informatie
Ga je verhuizen of heb je een fout gemaakt met je adresgegevens? Je kan je adres eenvoudig en snel wijzigen door onderstaande stappen te volgen:
- Log in op je account.
- Pas je adres aan onder ‘Adresgegevens’, zowel bij Factuur als bij Verzend.
- Vergeet niet je wijziging op te slaan.
Let op! Zorg dat de optie is aanvinkt voor alle toekomstige verlengingen van jouw actieve abonnementen!
Doe je dit voor de 20e van de maand, dan weet je zeker dat je nieuwe Dippys van de maand eropvolgend op het juiste adres worden afgeleverd.
Als je hebt gekozen voor Commit, kan je het niet wijzigen naar Flexibel. Als je hebt gekozen voor Flexibel, kunnen we het voor je omzetten naar Commit. Let op: Commit gaat dan in vanaf dat moment, en het eerste setje met korting vervalt.
Laat dit ons aub weten voor de 10e van de maand. Dan kunnen we voor de maand erop Commit in laten gaan.
Wil je geen e-mails van ons ontvangen? Dan kun je je eenvoudig weer afmelden.
Onderaan de pagina van de mail die je ontvangt, staat een link om je af te melden. Je ontvangt dan geen aanbiedingen en andere acties meer van ons.
Als je je gegevens permanent uit ons systeem wilt laten verwijderen, houd er dan rekening mee dat je nooit meer als member kunt deelnemen.
Verder kun je geen wijzigingen meer doorvoeren via je account en verlies je elk recht & garantie op de geleverde producten.
We zullen je gegevens loskoppelen en de gegevens bewaren zoals beschreven in onze privacyverklaring en T&C.
Je kunt er ook voor kiezen om je account stop te zetten. Om verwijdering van je gegevens aan te vragen, kan je contact opnemen met onze klantenservice.
Voorwaarden voor het verwijderen van je gegevens:
- Alle betalingen moeten zijn gedaan,
- Je account moet worden geannuleerd,
- Je moet je levering hebben ontvangen. Heb je je levering nog niet ontvangen? Dan lossen we dit graag voor je op, neem contact op met onze klantenservice.