Klantenservice
Alle vragen en antwoorden op een rijtje
Betaling
Dippys zitten in een setje van drie en je hebt twee keuzes. Kies je voor Commit, dan is je membership €9,99 per maand en heb je het eerste setje voor slechts €4,95. Dan ben je een jaar member en na het eerste jaar is het gewoon maandelijks opzegbaar.
Of ga je liever voor Flexibel? Dan is het €12,50 per maand en vanaf het begin meteen maandelijks opzegbaar.
Wij hebben altijd gratis verzending voor onze members en bij levering worden geen extra btw- of invoerrechten in rekening gebracht.
De maandelijkse levering van je Dippys wordt rond de 24e van elke maand afgeschreven van je bank. We zullen altijd de betaling innen voordat we producten leveren.
Er zijn 2 extra Dippy leveringen per jaar: In Juni en in December. Afschrijving hiervoor zal plaatsvinden op de eerste van de betreffende maand.
Als er een probleem is met een betaling ontvang je van ons een herinneringsmail, dan kun je de betaling alsnog eenvoudig handmatig doen.
Verstuur een mail naar community@dippykaarsen.nl met het verzoek. Benoem daarin je naam, mailadres en membershipnummer. Deze vind je in Mijn Account.
Je zult dan een berichtje met instructies krijgen.
Bij je registratie vragen we je altijd om je bankgegevens in te vullen. Zo voorkomen we fraude en worden je betaalgegevens direct gekoppeld als je overtuigd bent en member wilt worden.
Bij aanmelding, geef je ons ook toestemming om automatisch van je rekening af te schrijven.
Meer hierover lees je in onze algemene voorwaarden.
Heb je een openstaande betaling, dan worden je nieuwe Dippys niet geleverd. Je kan een openstaande betaling eenvoudig in orde maken via je account of via de betalingsherinnering die u van ons heeft ontvangen.
Zodra je openstaande betaling is voldaan, sturen we je Dippys direct op.
Houd er rekening mee dat het mogelijk is dat je zending vertraging oploopt omdat je betaling buiten de normale incassodata is gedaan.
Je kan je automatische incasso stopzetten door je membership op te zeggen als je geen openstaande betaling heb. Dit is mogelijk 1 jaar na member worden bij Commit, en vanaf het begin bij Flexibel.
We hebben een opzegtermijn van 1 maand.
Als je een betaling storneert, ontvang je een e-mail van ons waarin je wordt geïnformeerd dat je een openstaande betaling hebt.
Als je de openstaande betaling niet in orde maakt, kan je in de toekomst niet opnieuw member worden en kan je account niet worden gesloten.
Neem contact op met onze klantenservice als je problemen ondervindt met je openstaande betaling.